Herregud va längesedan jag skrev här!! Hur har ni haft det?

Själv har livet varit lite berg och dalbana. Jag mår sådär fortfarande, sjukdomarna avlöser varandra och andningen blir sakta men säkert bättre. Förutom just idag eftersom jag dragit på mig en sjujäkla förkylning mitt i alltihopa! (förvånad någon?)

Men det har såklart inte varit helt åt skogen sen sist vi skrevs!

•Julen firade jag hos mamma. Mysigt! Jennifer firade med sin pappa denna julen så det kändes hela tiden som om det fattades något. Men nästa jul blir det säkert extra mysigt! :)

•Jag kör bil! Jättemycket! Och börjat faktiskt se slutet på utbildningen så smått. Ska bli underbart att KÖRA till stranden i sommar. Eller KÖRA och storhandla. Eller bara att kunna säga. Nä, Jennifer, idag regnar det så vi tar bilen till dagis istället för cykeln. Längtar!

•Något annat som jag är superstolt över är att jag den 19 Januari hade varit rökfri i ett helt år!! Heeelt galet! Trodde jag aldrig!

•Jag har gått ner 10 kilo!

•Och efter att ha varit sjukskriven i 13 månader så ska jag äntligen få börja jobba igen så smått. Om bara jag kan hålla mig någorlunda frisk så ska jag börja i mars. yeey!


Nä, jag måste försöka sova en liten stund iaf innan prinsessan vaknar.

På återseende.





Kommentera

Publiceras ej