Gomiddag!
Jag somnade lagom till 03.30 inatt. Äsch. Jennsan sover nog lite längre eftersom hon somnade sent på kvällen tänkte jag.. Nope. 07.00 vaknade jag . Då satt hon på min huvudkudde sidan om mig och spelade Alfons på sin Ipad. Kärlek.
 
Efter frukosten ringde vi Mormor Lena och frågade om vi fick låna henne och köra lite bil. Och det fick vi!
Jag skulle visa mamma vägen till Ödåkra som jag körde på körskolan sist. Men nej, vi hamnade aldrig i Ödåkra. Mitt lokalsinne ligger nog på samma nivå som mammas. 0.1 alltså. Så det blev lite kringelikrok-körning och till slut hamnade vi på Biltema och man kan inte åka förbi Biltema utan att äta en 5-kronorskorv. Så det blev en timmes körning idag. Kom ut på stora 111:an också. Mamma höll hårt i de handtag hon fick tag i. haha
 
Nu sitter vi hemma i mammas lägenhet. Min lägenhet har börjat kännas så galet trång. Jag gissar att det är för att Jennfier börjar ta lite mer plats. Hon börjar bli en stor tjej nu. Till hösten börjar hon i skolan. Ursäkta vad? Helt sjukt. Min bebis ska börja skolan!
Min fina mamma har stickat tröjan som Jennifer har på sig idag. Och har man en sån tröja så är ju frisyren ganska självklar. Det va vi rörande överrens om i morse jag och Jennifer. ;)
 
 
Klem!

Kommentera

Publiceras ej