Har varit och lämnat lillsessan på förskola nu. Och har ringt reumatologen och frågat om min förkylning eftersom mina bihålor känns sprängfärdiga idag. Så jag fick tid innan lunch. Blir antagligen en kur med penicillin igen.
Det enda braiga i det här är att jag slipper cellgiftsprutan. Den är hemsk och man fick inte ta den när man äter penicillin.

Nä. dags att försöka få ordning på Jennsans rum. Hotade igår med att spindlar är väääldigt glada för flickors stökiga rum. Hon himlade med ögonen och stängde dörren. Det blev inte städat..
Mina små hot funkar inte längre. Liten börjar bli stor!




Bärfisbussen på G. En polisbil som körde förbi stannade och en av poliserna hoppade av och pratade med barnen och visade sina coola lampor på biltaket!
Poliser kan vara SÅ snälla :)


Kommentera

Publiceras ej