Som förälder blir man stolt över saker som andra människor inte förstår. Jag blev stolt över Jennifer när hon tog en sked med mat till sin mun första gången. Eller när hon bjuder på andra innan hon själv tar första tuggan av sitt fredagsmys. När hon lärde sig cykla! När hon tappar en bit papper på marken och böjer sig och plockar upp det för att sen slänga det i en papperskorg. Jag är en stolt mamma helt enkelt.

Och i morse gjorde hon det igen. Hon gjorde sin mamma MYCKET stolt och väldigt imponerad!



När jag stod och borstade tänderna fick jag denna lappen i handen. Hon hade skrivit sitt namn!!!! Utan att tjuvkolla på en annan lapp. Hon kan skriva sitt namn!!!!
Det är SÅ stort för henne att kunna det. Hon har verkligen kämpat med alla bokstäver. Kompisarna Saga och Lisa har kunnat skriva sina namn ett tag nu och Jennifer har varit arg för att jag och hennes pappa valde ett så långt namn. Taskigt!!

Men nu! Nu skriver hon sitt namn!
Alla bokstäver på rätt håll också. Herregud va bra hon är!


Idag är jag en stolt mamma! ♥

Kommentera

Publiceras ej