Nu har jag nyst och snorat i några dagar. Har varit helt galet förkyld. Men nu ikväll börjar det kännas bättre. Tänkte jag skulle försöka ta mig till badhuset imorgon så jag kan få igång kroppen lite. Det här med att vara sjukskriven börjar bli riktigt jobbigt!

Höjdpunkten på dagen, förutom all tid jag får spendera med Jennifer, är när man blir trött. För då kan jag gå och lägga mig!




Förra helgen körde jag, Jennifer, Bella och Alma till Glumslöv och spelade lite golf. Det var så mysigt!
Jennifer lånade en klubba i hennes storlek av min brorson. Så det var första gången för henne då. Är man en Roos så är man. Spela golf ingår i det namnet!
Hon var SÅ duktig! Alla som var med blev impade på svingen hon fick till. Duktiga Jennsan!
Det finns film på Instagram när hon slår. (tesseroos)



Nä. nu är det dags att sova. See you in the morning som man säger i kina.... ;)

Kommentera

Publiceras ej