Lika snabbt som jag dök upp här, lika snabbt försvann jag igen.
Jag håller ju på med min sjukdom och försöker få rätt på den. Lagom till min sjukskrivning gick ut så hamnade jag på sjukhus igen.
Ambulans in och sen inlagd på infektionen direkt. Dom kom aldrig på exakt vad som hände. Jag hade över 40 graders feber, maginfluensa symtom, yrsel, värk överallt och jättesvårt att andas. När ambulansen hämtade mig låg min puls på över 130 så det gick fort in.
Dom visste att jag hade en kraftig infektion någonstans i kroppen. Troligtvis i lungor eller luftrör så jag har fått antibiotika för det och det har hjälpt så jag gissar att dom hade rätt. 4 eller 5 dagar låg jag inlagd. Minns inte just nu.
Men jag mår mycket bättre!! Kortisonen är höjd igen. Det är det enda som svider lite. Cellgiftsbehandlingen är på paus nu medans jag får antibiotikan. Skönt!
Slut på sjukdomsgnäll för den här gången. :)

Jennsan började på förskola igår efter ett låååångt sommarlov! Hon är ju bärfis nu. Att vara bärfis är stort, det innebär att man är störst på förskolan och får åka skolbuss till en stuga på stranden alla dagar utom måndagar. Sen är dom där mellan 9 - 14. Suveränt tycker jag. Då får hon sin dos av frisk luft varje dag. Bättre kan det inte bli!

Nu ska jag ta en varm dusch. Dagens regnskurar har kylt ner mig känner jag. Man har blivit alldeles för bortskämd med värmen denna sommaren. Inte mig emot direkt ;)

Bajjbajj

Kommentera

Publiceras ej