Igår var det dags för den årliga släkttävlingen i golf, Roos Championshit!

Varje år träffas hela släkten och spelar 18 hål på golfbanan. Det är den enda gången varje år som hela släkten samlas och umgås. Vi samlas och äter god frukost på morgonen och sen åker vi till banan och spelar. Efter det är det prisutdelning och kräftskiva.

Jag har varit med och spelat de senaste 2- 3 åren pga sjukdom så jag va suuupertaggad detta året. Jag flåsade som en galning hela rundan, men jag gjorde det och det är jag SÅ stolt över!
Dessutom va det 10 år sen jag vann sist så jag firade det lite för mig själv :)

Jag vann inte detta året men jag kom på en stadig andraplats!



Vi va morgonpigga och hurtiga så vi cyklade från Dalhem till Ramlösa. Snacka om uppvärmning!




Mysfrukost vid poolen hemma hos Morbror Anders.




Körde med samma boll och peg hela rundan. Jag är lite imponerad själv faktiskt




Fin utsikt över en del av banan. Lite suddigt eftersom dom skördade på åkern sidan om. Säger som morbror sa. "Tur man inte har glutenallergi!" haha




Räkna poäng ska man också göra.




Ett svalkande dopp va inte fel. Kände mig som ett litet barn som inte ville gå upp.




Fina fina Jennifer skötte sig exemplariskt hela dagen, på Busfabriken med mormor, och kvällen.













Kommentera

Publiceras ej