vilken skön helg vi har haft!
På lördagen jobbade jag först till 14.30 Jennsan sov hos mamma så jag behövde iaf inte gå upp 4.15 utan jag gick upp 5.40! Otroligt skönt.
Efter jobb hämtade jag Jennsan och hennes bästis Alice. Det var dags för nattlinne-party! Vi gjorde mat och sen hade dom tjejmiddag för sig själv ute i köket. Mycket uppskattat av tjejerna!



Medans jag diskade efter maten så skulle dom leka en lek.. Såhär sig det ut när jag kom in i vardagsrummet...



Men roligt hade dom! Efter lite Justin Bieber-disco somnade dom gott i sin säng.

Jennsan blev dålig på natten och fick sova i min säng eftersom hon hostade så himla mycket.

Igår när dom vakna blev det ett välbehövligt bad innan vi gick till kusin Henrys kalas.



På kvällen kände sig Jennifer hängig igen och visst va hon dålig.. Hög feber och genomtäppt näsa.. Jippii då var det dags igen.. :/

I övrigt var helgen grym! :)

Kommentera

Publiceras ej