Ibland känns det som om man aldrig får må riktigt bra! Jennifer är förkyld hela tiden och jag har känns mig trött och hängig flera veckor. Mitt beror nog bara på årstiden och Jennifers är väl helt normalt egentligen. Dagisbarn tackar och tar emot det mesta verkar det som. Hon är inne på femte omgången av förkylning sedan oktober.

Och igår hade jag haft ont i magen i fyra dagar. Riktigt ont. Så jag gick till vårdcentralen där jag fick beskedet att det troligtvis va en blindtarmsinflammation. Så jag fick åka rakt upp till akuten för ett ultraljud. Men efter många undersökningar så visade det sig att det inte va blindtarmen som krånglade. Inte heller äggledarinflammation eller klamydia (som tydligen kan fruktansvärda magsmärtor). Dom har ingen aning! Så efter några timmar fick jag åka hem igen. Vila vila vila sa den ena doktorn och den andra sa, gör vad du vill. Jag lyder båda och vilar bort det.
Det kändes bättre i morse så jag hoppas det är på bättringsvägen nu så jag kan jobba som planerat i helgen.

Idag har jag bara glidit igenom hela dagen. dagislämning och hämtning är deras jobbigaste jag gjort :P

Nu ligger jag i badet och njuter!


Med sällskap. .




1 kommentarer

malin

22 Feb 2013 18:39

söt katt

Kommentera

Publiceras ej