Idag har jag och Jennsan haft supermys hela dagen! Vi har bakat, kollat film och cyklat ute i blåsten. Efter baket gick vi hem till mamma och hjälpte henne lite eftersom hon dragit på sig ett ryggskott. Stackarn! Blev lite provsmakning av kakor också såklart! Negerbollar och sockerkaka! Namnam! 

Idag hade jag vila från gymmet. Ska träna alla dagar resten av veckan så det är jag minsann värd. En vilodag med sockerkaka-kräng!

Insåg igår på träningen att jag måste skaffa mig ett par nya träningsskor. De jag har nu är alldeles för mjuka på sidorna så jag har skitont i mina fötter efter de tuffaste passen. Måste fixas på fredag!

Nä, jag borde gå och lägga mig nu. Ska upp 04.30 imon bitti..vill inte!!! Men på kvällen blir det ett hääärligt Body Combat-pass. Les Mills release är det också! Haaallelujah vad roligt det ska bli! Alma sviker tyvärr men det får hon för på torsdagens box.. Maha!

Godnatt allihopa!

Kommentera

Publiceras ej