Herregud, jag har fått träningsvärken från hell.. I morse när jag vaknade så insåg jag att skulle få det ganska svårt att komma ur sängen. Det tog några minuter innan fötterna var på golvet. Och det bästa är att jag njuter av det. Det gör ont! Man gör grimaser för varenda rörelse i kroppen, men OJ vad skönt det är! 
Denna gången har det satt sig i nedre delen av ryggen och baksida lår. Jag har alltså jäkligt svårt att böja mig fram. T.ex ta på skorna, bädda sängen och annat man gör framför sig. Men det gör inget. Ett gott tecken på att jag skötte mig på gymmet igår!

Imorse hade jag gått ner ytterligare 0.7 kilo. Mycket roligare siffra idag. Nu kommer det inte vara så mycket viktnedgång varje dag. Det är ju bara de första dagarna som man går ner fort. Men jag kämpar vidare. :)

Har lämnat Jennifer på dagis så nu har jag några timmar för mig själv. Ska cykla till djuraffären och köpa kattmat tänkte jag.

Vi höres!

Kommentera

Publiceras ej