Hej!

Jag har haft extrem bloggtorka i en vecka nu. Vi har varit sjuka här hemma. Iaf jag och Jennsan. Halsfluss och ögoninflammation är 2 "härligheter" som besökt oss.

Men nu är vi friska igen!

Igår var jag och Jennsan på julpyssel som mormor fixar vart år. Det kommer bara sånna man känner, bl.a släktingar och lite andra vänner till mormor. Den yngsta som pysslar där är 8 år och det är så roligt!

Jennsan skötte sig exemplariskt och fick mycket beröm för att hon va så väluppfostrad! ;) Sånt är alltid kul att höra.

Här får ni se vad jag gjorde igår.



En "jultallrik".





Och en bordskrans! :) Jag är helnöjd faktiskt.



Och så måste jag ju självklart lägga in en bild på Jennsan också.
Denna togs för 5 minuter sen! =)




Men nu måste jag fortsätta städa upp här hemma. Jag ska jobba 15 - 21.15 så Toffe och Jennsan ska ha myskväll ikväll. Och då måste här ju vara fint.

Åh vad jag älskar min älsklingar!!!

2 kommentarer

Angelica

07 Dec 2009 11:05

Vad fina kransen och tallriken blev. Synd att jag inte var med..=(

Men men får ta igen det nästa jul.

Kramar

Lilla a

07 Dec 2009 12:06

Skönt att ni är friska igen!



Vill du vara med på veckans utmaning? Kankse ger det lite inspiration till bloggandet?



Kram lilla a

Kommentera

Publiceras ej