Jag mår bättre. Hade en liten svacka bara.. Ni vet sånna man kan ha ibland.

Igår var Alma här nästan hela dagen. Vi hade supermysigt! Gick en runda till leksaksaffären och inhandlade pärlor till Jennsan så hon kunde göra ett halsband med sitt namn på. Blev kanonfint!
Jag och Alma satt påbalkongen och pratade en lång stund me. Som på gamla goda tiden. Imorgon kommer hon nog över en sväng på eftermiddagen när vi båda slutat jobba.

Sen kanske Toffe kommer ikväll, eller imorgon kväll. 2 veckor sen sist. Känns som om det blir längre emellan varje gång. :/ Men det är kul när det väl händer! :)

Och på freeeedag! Då ska Hanna och Alma göra stan! Kommer bli såå kul!

Nä, nu ska jag lägga mig ner i soffan en stund och fortsätta vänta på den där matkassen jag beställt. Den ska komma någon gång mellan 15 och 22.. Sjuka tider..Varför inte bara säga en tid?

Ajja, ha're!

Kommentera

Publiceras ej