Jag är tillbaka.. Fatta så dålig jag blev av cambridgen!! Kunde knappt stå på benen efter 4 dagar. Jag kontaktade en konsulent som sa att jag inte fick träna mer än 2 ggr i veckan om jag skulle gå på ren kur. För kroppen orkar inte mer än så. Fan heller!

Jag tränar hellre så mycket jag vill och äter normalt än går på pulverdiet och inte få träna. Visst, det kommer gå mycket saktare men det får jag ta. Jag mår hur bra som helst nu när jag tränar och äter. Plus att jag bygger upp kroppen med härliga muskler. Jag tror jag gjort helt rätt faktiskt. I vilket fall så mår jag iaf bra nu!

Igår började min fina Alma träna med mig också. Härligt!!
Man kör faktisktextra hårt när man har någon med sig. Man kan skratta åt hur dum man kan se ut men man kämpar ändå mycket mer. Och skulle man känna att man inte orkar så pushar man varandra. :)

Igår körde vi BodyCombat. Vi fick pryla upp en osynlig gubbe som man själv fick döpa. Namnet på håller jag för mig själv. haha

Idag ska vi boxas. På varandra. Maha! Alma better watch out!

Imorgon är det cellgiftsdag. Tar dom ikväll så kommer inte må hallon imorgon. Så det får helt enkelt vara en vilodag. På torsdag blir det lite lugnare träning. Eller lugnare och lugnare. Zumba kan ju knappast kallas lugnt, men det är inte lika utmattande som box och bodycombat. Men 10 gånger roligare!!

Nä,nu är det dags för frukstund här hemma.


Kommentera

Publiceras ej