Hej godingar..

De senaste dagarna har jag inte mått särskilt bra. Mycket som inte går som man vill.. Men i morse fick jag ett samtal som verkligen fick mig på gott humör. Jag blev så glad att mina händer började skaka.. Imorgon ska jag dit och sen får vi se hur framtiden ser ut. Jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS att min framtid ser ut som jag tror den ska se ut.. Tänk om? Oh va glad jag hade blivit.. Ni får veta vad de är när jag fått klara besked.  Mihi!

Har precis kommit hem från jobbet. Så nu ska jag äta lite, gosa lite med vovvar, duscha och sen ska jag sätta mig vid sims 3 och sitta där tills jag somnar! ;) Jag har fjäskat till mig Jonas dator så jag får ha den till imorgon och sims är SÅ bra på den datorn.. Tack Jonas!


Så ja.. Vi hörs väl imorgon!

CIAO!

3 kommentarer

Karin

29 Jun 2009 22:31

Men FYY på dig...nu e vi ju nyfikna..ha ha...natti tjejen..

Daniel

30 Jun 2009 20:43

Vad va det för samtal?

emilia

04 Jul 2009 19:50

Hejsan=)



Just nu har jag en FRÅGESTUND på min blogg, så kolla in och ställ massa fråger =)



Puss & Kram<33

Kommentera

Publiceras ej