Idag är det fredag. Det är något speciellt med fredagar trots att jag är ledig alla dagar. Det blir automatiskt mysigt.
Idag blev det trippelmysigt här hemma. Min kusin Alice och min brorson Henry kom på besök och stannar tills imorgon bitti. Då åker jag och Jennifer till Värnamo, Småland.
Jag önskar så att jag kunde på höra Jennifers tankar angående denna resa. Vi ska åka på High Chaparall och kolla på Cowboys och Indianer. Sen ska vi stanna över natten.
Häromdagen frågade J mig om jag hade fixat tält. Jag undrade såklart vad vi skulle ned tält till. "Jamen mamma.. Det finns väl inga hus i Småland? Det är ju bara skog?"

Besviken hon kommer bli när det ser ut ungefär som hemma. Kanske inte lika mycket åkrar ;)

Nu ska jag försöka få Kidsen i säng så jag kan jaga upp dom i tidmorgon. Wish me luck!!

Kommentera

Publiceras ej