Nu har du chansen att vinna en vara för max 300,- från Ping Pong barnkläder






Det enda du behöver göra är att gå in på deras hemsida. Välj ett plagg för max 300 kronor som du vill ha.
Skriv en motivering till varför just DU ska vinna detta plagg. Tipsa sedan din egna läsare på din blogg genom att länka till denna tävling. När du gjort detta så skriver du ett gb-inlägg här på bloggen med din motivering och en länk till din blogg.

Tävlingen avslutas den 30 april och vinnaren utses dagen efter.
Har du några frågor så bara skriv ett mail till [email protected]


Lycka till!

2 kommentarer

Erika

20 Apr 2010 16:12

Jag är med och tävlar! Har länkat hit från min blogg. Vinner jag så väljer jag babybody, Sötnos för min svägerska har precis fått sin första son och jag skulle vilja ge henne något fint! Sötnos är rätta ordet för hennes fina son, Timmie.

sannixen - Nybliven mamma <3

20 Apr 2010 16:29



Jag är med och tävlar, har länkat hit från min blogg :) Jag skulle vinna eftersom jag födde min underbara son i lördags efter 5 dagar med värkar men åhhh så värt allt, oändlig kärlek <3 Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha babybody, gullunge.

Kommentera

Publiceras ej