Jahopp, då är det snart mars månad. Tiden går fort nu tycker jag.
Men det händer inte så mycket här i livet. Har opererat mitt finger och Jennsan har varit dålig. Det är väl det enda som varit annat än vanlig vardag. Men jag gissar att man har sånna perioder här i livet. Men det börjar bli lite tråkigt nu tycker jag.
Antar att det är vintern och kylan som gör att det känns så. Brukar aldrig känner av vinterdeppen men den här vintern har verkligen sugit!  Låt det bli lite vår nu så man kan vara ute hela dagarna och hitta på en massa roliga saker!

På lördag ska jag iaf åka ner till Malmö och träffa finaste Karin och Jens. Det är så dumt att dom bor så långt borta. Fy på er!
Alma ska såklart också med. kommer blir awesome!

Nu ska jag dyka ner i en bok i väntan på att BB börjar 22.00 :)

Kommentera

Publiceras ej