Det har varit helt ok väder den senaste veckan. En dag hade jag 20 grader utanför köksfönstret. Underbart!
Men i morse när jag öppnade mina blå och tittade jag ut.. SNÖ! SNÖÖÖÖ?????? Seriöst??? Inte okej!

Inte förrän nu mot lunch har det slutat och har när smält bort. Men ändå. Nu får det jättegärna bli sommar!

Visserligen jobbar jag galet mycket denna sommaren. Men jag ska nog hinna med att göra lite skojsigt ändå. Det blir många lediga stunder i Malmö om jag kan känner mig själv rätt. Underbar stad!
Har lovat Jennifer att vi ska åka på Zoo i Köpenhamn och på tivoli. Kommer bli så mysigt. Sist jag var där så vad jag själv barn. Stenåldern alltså...
Har inte planerat något annat, men det blir så mycket roligare om det blir spontant. :)

Vi ses till sommaren <3





1 kommentarer

Frida H

05 Apr 2012 10:19

Åh, kan inte jag och Adam få följa med på Zoo? ;D Vi har semester varje helg men den riktiga i augusti!

Kommentera

Publiceras ej