Idag är första dagen på min cambridgekur.

Jag har gjort det en gång innan. Då höll jag på i 3 veckor och gick ner 12 kilo. Jag har hållt vikten ganska så bra. Några kilo upp har det blivit, men inte så farligt.

Nu är det dags igen!

Första dagen är alltid jobbig.. Har inte ätit på 24 timmar nu och visst är jag hungrig. Men inte så jag lider direkt. Det som är jobbigast nu är det där kvälls godiset som blev en vana. Lite choklad eller något annat gott. Det är jobbigt som sjutton, men jag dör ju inte direkt av det. ;)

Vi får se hur länge jag håller på. Det bästa hade ju varit att hålla på tills jag är helt nöjd. Men det kostar ju så jäkla mycket. 2000:- för 4 veckor. Mycket pengar. Så jag får köra så länge ekonomin tillåter helt enkelt.

Hur mycket ska jag ner allt som allt? Det stora stora stora målet är  gå ner 27 kilo. Men första delmålet är 12 kilo. Sen får vi se efter det.

Nu blir det True Blood innan läggdags..

Natti!

Kommentera

Publiceras ej