Aahhhh! Jag mår så BRA! Ett riktigt glädjerus sprider sig i kroppen på mig. Varför? För att jag börjat träna hårt igen. Jag mår så bra när jag tränar ofta och bra. Tyvärr blev det ingen aerobics igår eftersom mammsen fick ett annat "uppdrag" att göra. Så därför gick jag och Bella på streetdancen idag istället. Det är verkligen skönt att bara få dansa av sig lite. Riktigt riktigt sjovt! (sjovt = roligt, på danska)
Imorgon blir det spinning 45 minuter och på lördag gäller det! Då ska jag kicka Bellas ass i boxningen! Woho! Längtar redan!

Imorgon blir en fullspäckad dag. Jag går till 11 i skolan, hem och dricka lunchdrinken. Plugga lite och sen gå och hämta Jennifer på dagis. Från dagis går vi direkt hem till mamma så hon kan färga mitt hår, sen direkt till träningen efter det. Hem, duscha, PARTY! =) Eller ja, så mycket party det kan bli på vatten då. Men dom säger ju att man kan ha roligt utan alkohol också! Upp till bevis imorgon då!  höhö

Nä, nu ska jag ta och surfa runt lite och sen trösta sambon som köpt nytt dataspel idag som inte funkar. =p

Ha're sålänge!

Puss å kram, skumbanan

1 kommentarer

linn.

26 Feb 2010 21:02

Hej där!

Vi har ju inte setts på många år, men jag har följt din blogg lite till och från den senaste tiden. Ville bara säga att jag är imponerad av det du gör, och jag hoppas verkligen att du är nöjd med dig själv och din prestation. Jag gick själv ner 13 kg för ungefär ett år sen, och jag kan skriva under på att det inte finns mycket som slår känslan av att vara nöjd med sin egen prestation! :)

Stor kram på dig, jag hoppas vi ses i vimlet nån gång!

Kommentera

Publiceras ej