Godmorgon på er.

Förmiddagen ser tajt ut. Jag har mycket att göra! (Jennsan står jämte mig och dansar till The voice Rapattack!! hahahaha)
Jennsan ska lämnas på dagis 9, arbetsförmedlningen 10, lämna blod och sen sticka upp till morfar på sjukan och hälsa på. Bästaste bror stället dock upp och hämtar tjejen på dagis så jag behöver iaf inte stressa igenom hela dagen. Väldigt skönt!

Förresten. Jennsan har gått och blivit en upptäckare.. Visste ni att de är skitkul att stoppa saker i toalettstolen? Eller att trampa i hundens vattenskål? Eller varför inte borsta hundens tänder med mammas tandborste? Eller själv gå och hämta kex i skåpet och sen ge hunden halva paketet?
det verkar som om jag har noll koll på min dotter. Men tro mig, jag är efter henne som en svans. Det är hon som är så jäkla snabb! Blir det knäpptyst någonstans, ja, då är det bråttom....

Samtidigt som man blir frustrerad över hennes bravader så ler jag inombords. Hon måste få prova, hur ska hon annars lära sig vad som är rätt och fel? Nu menar jag inte att det är ok att lägga min tandborste i toaletten, men tänk så hade hon inte busat alls? Ne, mer bus åt folket!

Nu ska jag gå och packa min väska. Vi hörs senare!

Kommentera

Publiceras ej