Gud va härlig dag jag har haft det idag.

Frukost på sängen, promenad med mamma, fika och grillning i kolonin. Plus att jag och baby är ensamma hemma idag. Jennsan är också hemma, men Jonas är iväg så det är så lugnt här hemma. Vi hade nästan glömt bort hur det är att vara helt själva. Man uppskattar saker och ting mer när det händer sällan känns det som.

I kolonin var det fika med prinsesstårta, hela släkten var där och det var så mysigt, Jennsan badade i poolen med mina småkusiner. Eller ja, hon satt utanför och plaskade och skvätte på dom. Det var lite för kallt att sitta i poolen tyckte Jennsan minsann.  Sen gick alla hem så jag, Toffe, Jennsan, Mamma, mormor och morfar satte igång grillen och grillade korv! Namnam! Det var så mysigt. En perfekt Morsdag med andra ord. :)

Nu sitter jag här med min fina mamma-pyjamas som jag fick i morse. Vill ni se den? Okejdå! =)



 
Man ser kanske inte så tydligt men det står "Världens bästa mamma".. höhö =)


Här kommer en mysig badbild också.








Sommaren är definitivt här!

Kommentera

Publiceras ej