Helt seriöst.. jag vet inte vad jag ska skriva just nu.. Jag är nervös, rädd och mår fruktansvärt illa. Såhär är det varje gång jag ska till tandläkaren. Det slår aldrig fel. Idag vet jag inte vad som ska göras heller. Ska jag dra ut den där tanden eller ska jag fortsätta med rotfyllningen? Det är inte smärtan jag är rädd för.. Det är faktiskt alla ljuden. Borren som gör att det känns som om det vibrerar i hela. Hur det knakar när man drar ut en tand.. Det är ljuden jag är rädd för, och smakerna. Smaken av bedövningsmedel, smaken av blodet. Jag vill inte gå till tandläkaren. Men jag vet att jag måste och därför känner jag såhär.. Sen att man betalar för denna smärta.. Det gör inte saken bättre.. suck!

Men jag får tänka som mamma brukar säga. "Tänk på att du ska inte sitta där resten av livet. Max en timme ska du vara där. Sen får du gå hem och vara stolt över dig själv för att du klarade det ännu en gång!"

Ja.. vi ses sen, så får vi se om jag är stolt då..

1 kommentarer

Ida

31 Jul 2009 13:34

vilken söt header du har :D

Kommentera

Publiceras ej