Hej!

Sorry att jag inte skrivit innan! Jag har haft massor att göra idag. Först städade jag hela förmiddagen, sen ringde min vän Alma och sa att dom hade bakat semlor på förskolan så vi va bjudna på fika där om vi kom dit, så jag ringde mamma och tog med henne dit. Efter det gick vi till Fastbergs som är en blomsterbutik med hur mycket blommor som helst! Fick med mig blommor hem till köket och Jennsans rum.. Vita till köket och rosa till Jennsan, precis som det ska va! :)

Ellen har åkt hem till mamma några dagar också, så nu är det hur lugnt och skönt som helst här hemma. Jag tog en långrunda med Lucifer när hon hade gått. Det kändes så mysigt, det va längesedan vi va ute och gick bara han och jag, jag tror han kände samma för han viftade på svansen hela rundan! :) Så denna helgen blir det bara en massa vovvemys :)


Nu ska jag surfa lite och sen fortsätta städa! Ha de...

Kommentera

Publiceras ej