Ska strax bege mig till jobbet. Jobbar till 21.00 idag.

Jag är så glad just nu för idag får vi hem vår nya soffa! Ny är den väl inte, den är begagnad men ny för oss! Vi har inte sett den ännu men vi får den gratis och allt är bättre än vår 10 år gamla 3 sits soffa som inte känns fräsch för fem öre. 12 sits soffa är det som kommer hit. Hur stor är en sån egentligen? Den är tydligen helt julröd också. Passar ju bra nu till jul? haha. Åh vad jag längtar! :D Toffe, mamma och Ted ska köra och hämta den med släp nu medans jag jobbar. Angelica är så snäll och tar hand om Jennsan så länge. Hon är verkligen en riktig klippa, hon, jag och Toffe har samma uppfostringsåsikter också och det tycker jag är kanon. Man ska vara snäll men man ska också visa tydliga gränser. Sen att mamma och brorsan är så puttesnuttiga mot henne är väl ok det me. Men det kan man ju inte vara alltid. Hur skulle det sluta? :P

Nä, jag måste kila och handla lunch att ha med till jobbet innan jag sticker. Ha en fantastisk bra dag!

Förresten, vill ni se undervattensfotona från denna terminen? Fick hem dom i söndags. :)

Vill ni??


Okejdå... :)





Helt klart min favorit! Mammas fina tjej!


(tomteluva på huvudet om ni undrar.. Den skulle dock synts lite mer tycker jag)

Kommentera

Publiceras ej