Hej

Ännu en inskolningsdag. Jag skulle vinka av en kvart ungefär idag. Jennsan märkte inte ens när jag kom tillbaka. Hon har så himla roligt på dagiset!

Fröknarna pratade om att de antagligen skulle förkorta hennes inskolningstid eftersom hon redan funnit sin plats i gänget och att jag kan vinka av utan några som helst problem! :)

Jag har tyvärr ingen ork att blogga så mycket nuförtiden. Det händer mycket runt omkring mig just nu. Det får bli ströuppdateringar ett tag framöver.

Imorgon ska jag och Toffe åka till Bakken, en nöjespark i danmark. Ska bli skönt att komma hemifrån lite. Jennsan ska nanna hos sin gammelmormor för första gången. Kommer säkert gå kanonbra. Dagen efter Bakken ska jag jobba. 06.45 ska jag vara där. Och från Bakken åker man på kvällen och är hemma cirka 00.30.. Kommer bli en tuff arbetsdag men det ska nog gå bra :)

Hej på er!

Kommentera

Publiceras ej